Seydadeniz 16 gün önce sezeryan oldum. Bende sizin gibi çok korkuyordum ama bebek kanala girmediği için benimki de zorunlu sezeryan gibi bişey oldu. Ameliyat masasına yattım, hala başlamadı sanıyordum ama 10 dk sonra bebeğin ağlama sesini duydum🥰 o kadar çabuk ve kolaydı ki. Sadece ilk yürüttükleri an biraz ağrınız oluyor ama sürekli ağrı kesici yaptıkları için öyle dayanılmayacak bi ağrı olmuyor içiniz rahat olsun. Sütüm ilk 2-3 gün gelmedi mama verdik. İlk duşuma girdikten sonra süt gelmeye başladı