Makbuleellici Kızlar idrarımda enfeksiyon gördü doktorum o yüzden zimaks 400 mg antibiyotik yazdı. Doktor yazdığı için tabiki güveniyorum kullanmaya başladım bugün . Ama hamileliğinde içipte yan etkisini gören var mı bi zararı oldu mu 🙏
Tomriss-27 Makbuleellici ben kullandım kendi kadın doğum doktoruma da sordum kullanabilirsin dedi, herhangi bir problem yaşamadım.
Minigim24 Makbuleellici 20-25gün önce kullandım aynı dozda aynı ilacı enfeksiyon sebebiyle midemde sıkıntı olduğu için biraz rahatsız etti ama doktorum rennie surup vermişti gebelik başında demir ilacı bile rahatsız ediyor cünkü onu kullandığım için rahatlattı onun dışında bi sorun yaşamadım kuzum çok geçmiş olsun