VeraRi19 Sumeyye12012 Kırıkhan Bilim Hastanesini bilmiyorum gitmedim ama mozaik hastanesinden çok memnun kaldım orada yaptım ilk doğumumu
Dudu_123 Sumeyye12012 ben mozaik hastanesine gidiyorum Ümit zeteroğluna gerçekten iyi bir doktor sadece çok yoğun o da aynı zamanda tüp bebek doktoru olmasından haftanın bazı günleri klinik yapıyor bazı günleride tüp bebek tedavisi