Deletedmom622772 Ayseee60 ben bol su ve arada parol sadece maalesef benimde bitmek bilmeyen bi ağrı geldi hamilelikte sabah aksam :(
gamzeeyzc Ayseee60 13 haftalık hamileyim bende ve geçmeyen bir baş ağrım var sabah ağrıyla uyanıp akşam ağrıyla uyuyorum bende arada parol kullanıyorum ama etkisi geçince gene ağrıyor malesef
Deletedmom622772 Ayseee60 normalde hamilelikte kullanılabilen sayılı ilaclardan biri ancak yine doktorunuza sormanızda fayda var bana kullanabilirsin diye vermişti yine de çok ilaç almamaya dikkat ediyorum