Kizlarrr acil sorum olacak yaaa bebisim dogdugundan beri egzama doktorlarin tek dedigi sey baharatli bisey yeme sutten gecmesin,ve bebisin kiyafetleri deterjansiz yikaniyor sampuan yasak,herhabgi yag losyon yasak
Sadece egzama cikan bolgeye kortizon antibiyotik krem kullaniyoruz
Kortizon surmedigim an cikiyor tum vucutta yuz bacak kol gobek vs heryerde ve artik gozumuz kizarikliga yara gorunumune alisti ama suan kortizonda fayda etmiyor ve cok kotu seviyedeyiz

Bu sekle geldi iyice azdı ve yine iltihap akitmaya basladi sari sari iyi bir doktor istiyorum bu aciyormudur kasiniyormudur diye dusunmekten delircem 2 haftadir surekli mizmiz belkide sebebi budur diyorum artik
Hep bu sekil domusuk bir surata sahip gulmuyor agliyor sinirli
