Drya55 benimde öyle ikinci gebeliğim 16. Haftadan beri hissediyorum 21. Haftaya kadar hareketliydi bayağı oturdukca falan hissediyordum hep dışarıdan da belli oluyor du bubu son bı haftadır yine hissediyorum ama daha derinden daha az segrime gibi pazartesi ilk isim doktora cikicam szinde mi öyle acaba