balkupummm Merhaba 🙏🏻 Var mı uygun fiyatlı tablet öneriniz ? Bim,şok,A101 gibi marketler den alıp kullandığınız bir marka var mı? Ya da başka bir marka ? Şimdiden teşekkür ederim 🌸
Mrvsmt2502 balkupummm a101 de finishin 100 lü kapsülü var 77 tl idi sanırım. Birde metro marketi varsa sizin orada yine finishin 72 li tableti 102 tl idi. Fairy falan çok pahalı. Kapsül dediğil katı olan tablet sıvı olan isimlerini karıştırmış olabilirim
sheyda1991 balkupummm ben finish jel kullanıyorum inidirmle 20-25 e alıyorum. Ve uzun süre gidiyor. Tablet alternatifi düşünürseniz bir bakın isterseniz :)
deryas34 balkupummm ben BİM’in kendi deterjanını kullanıyorum diğerleri bana pahalı geliyor memnunum arada bardaklarda leke kalıyordu ama idare ediyorum diğerleri de çok pahalı geliyor bana 😅
balkupummm Mrvsmt2502 biraz zorlar beni şu an da . Ama teşekkür ederim dikkat edeceğim bir sonraki sefer . Artmazsa fiyatlar 😒
sheyda1991 balkupummm yani ben ikisini de kullandım ama jelden daha memnunum hem fiyat hem de temizlik açısından. Tablette tek atıyorsunuz, jelde aynı bulaşık sabunu gibi ne kadar bulaşık varsa ona göre atıyorsunuz ( yarım ya da bir kapak).
-aybars-02 balkupummm Trendyolda satılıyor. Hatta beyaz sabun kokulu genel temizleyici aldım efsane. Evim miss gibi beyaz sabun kokuyor.
Nilufar_1996 Şoktan en son mintax 100 lu almıştım 44 TL idi. Temiz yıkıyor ben memnunum bir senedir bunu kullanıyorum
gizemkrgzl Bende mintax kullanıyorum 1 aydır gayet iyi memnun kaldım hep finish kullanırdım bazen lekeleri çıkartmadigi olurdu hem de çok pahalaninca mintaxa geçtim 😂