Aysegul2874 Merhabalar herkese mutlu günler diliyorum tüm annelere bebeğinizi sağ Salim kucağınıza almanızı diliyorum birşey sormak istiyorum bıoderma nemlendirici kremi ilk 3 aydan sonra kullanan var mı ?
maviananas Aysegul2874 zararı var mıdır bilmem ama ben CeraVe kullanıyorum ikisinide kullanmış biri olarak ceraVe daha iyi onu tavsıye edebilirim