Rkycl Tam rahmin üzerinden 6 dk da bir 45 sn süren sancim var nedir bu? Dogum sancisi belden girer diyorlar😥
Bihilal Rkycl cnm kişiden kişiye değişir o kimi belden girer kimi kasıktan kimi rahimden eğer düzenliyse bilki doğum sancısı işte
Espbulut Rkycl canım üst karın bölgesinde ve belde ağrı ise Doğum sancısı olduğunu söylüyorlar bence suyun gelmezse ve sancı araların sıklaşmamışsa evde bekleyebilirsin
Rkycl Bihilal ama 4 saat önce sanci cikmadi makinada ve cati muayesini yapildi ne aciklik ne baski bilmiyorum
Rkycl KemalFatosPolat 4 saat önce doktordaydim sanci cikmadi ve cati mauyesi de normal bilemiyorum sanci da düzenli