Burcu1562 https://imgyukle.com/i/o4i8En benim halımda bugün geldi ☺️ ittifakdeko diye bş halıcıdan aldım ☺️
Boniboncuk lunam canım yumuşacık ilerisi İçin de kullanışlı ve dökülmüyor canlı daha güzel Magazaya gitme ımkanın olursa bakmanı öneririm
lunam Boniboncuk evet çok güzel görünüyor, ben de öyle bi kaç yıl kullanılacaksa öyle resimli karmaşık bi halıdansa böyle bir şeyi tercih ederim. Gidip bakayım en iyisi, teşekkür ederim.
Fatma29 Nilufar_1996 şuan hatırlamıyorum ama sayfada yazıyordur. Kaydirmaz tarzında yumuşak tarzda pof pof biraz