Kızlar 23+3 teyim göbeğimin alt kısmında küçük çatlaklar oluşmaya başlamış cok üzülüyorum ya şimdiden çok erken 😥😥 o kadar şey kullandım ama fayda etmedi. Biooil, liaerac,badem yagi,vazelin avokado yagi…. ne fayda çatladım şimdiden. Tavsiyelerinizi bekliyorum