FKHA Kızlar 12+4 üm bugün. Aşı olmayı düşünüyorum bi kaç haftaya doktorum 3 ayını doldurunca olabilirsin demişti sizler oldunuz mu ne zaman oldunuz yan etkileri ağır geçti mi ?
Tugcely Ben hamilelikten önce 2 doz sinovac olmuştum geçen gün doktorum ile görüştüm çalıştığım için olmak istedim korkuyorum çünkü 28. Haftam da biontech oldum
Tugce3535 Ben de iki doz biontech olmuştum bugün üçüncü dozumu olacağım . Çalışıyorum riske atmak istemiyorum
Sevilllllllllllllllllllll Ben 14 haftamda oldum hiçbir yan etki yapma hamilelikten önce iki doz olmuştum zaten bence herkes olmali bebeğinide kendinize riske atmamamli artık grip gibi herkes korona zaten
Gulumsee Haftada 1. Dozu 15. Haftada 2. Dozu 28. Haftada 3. Dozu oldum, hafif kol ağrısı dışında yan etki yaşamadım Hamdolsun. Doktorum covide aşısız yakalanmak daha riskli demişti..
Tugba316 İlk dozu hamile kalmadan önce ikinciyi 14.haftada 3.yü de 31.haftamda oldum çalışıyorum vakalar artınca doktorum kesin yaptırmam gerektiğini söyledi