Sadriye35 Kızlar bu haftada bebek hareketlerini hissedip sonra bi anda hissedemeyen var mi geçen hafta hissediyordum bu hafta hiç kıpırtı yok kendimi kuryo muyum sizce
litfenama Sadriye35 benim de tam 17+1 ama doktor bana henüz hissedemezsin dedi. Bebek hareketi olduğunu nerden anlayacağız ki?
Simsim60 Sadriye35 ben 16+5 de hissettim ilk defa.içimde dalgalanma şeklinde oldu çok netti yatıyordum.tecrübeliyim.bebek ve bağırsak hareketlerini ayırt edebiliyorum😊22 li haftalara kadar çok sık olmayacağını biliyorum ama
Lavinia_35 Sadriye35 bende 16 - haftadan başladı hareket şu an 19+1 arada iki gün hissetmedim çok telaşlandım yemekten sonra çikolata yiyip sol tarafıma yattım Akşamına hareketlerini hissettim Birde müzik dinletince de hareket ediyor
Sadriye35 Sevdaa975 karnımda bisey kayyo hissi oldu bağırsak hareketi ya da göz seğirmesi gibi değildi farklı bi histi
Sadriye35 litfenama zaten tatif etmek tam emin olmak imkansız ama daha önce olmayan farklı bi hareket olyo bişey değme hissi gibi
Simsim60 Sadriye35 kesinlikle normal zaten devamlı net harerketlerini 22-23 lü haftalard oluyor hatta 24
Marisii Bende 18+2 deyim geçen hafta elimi koyunca altta hissediyo gibiydim ama şimdi hissedemiyorum insan tedirgin oluyor malesef 😒
Sadriye35 Marisii ben bu yüzden doktora gittim gayet iyiydi bebek boş yere kuruntu yapyoruz canim hiç kendini üzme