Herkese selam 🤗🤗 Ben ve eşim korona olduk bu ay çocuk için çalışmamız vardı. Normalde yarın adet olmam gerekiyordu ama dün aksam pembe leke geldi bu sabahta kahverengi cok az lekelenmem oldu korona yapabiliyor mu başına gelen var mı? Ya da yerleşme kanaması olabilir mi dün rahmimde bi ağrı oldu şuan hiç bir şey yok başına boyle bir durum gelen varsa yazabilir mi ?