050218Ybmety Çok şükür tabiki 🥰 Ben şu anda 17 haftalık sayılıyorum. Söyle söyleyim ilk aylarim adet sancısı gibi ağrı çekmekle geçti. Daha sonra göğüs ve koku hassasiyeti mide bulantısı başladı. Evimde bile durmadım🤭 12-13 te rahatlamaya başladım. Şu anda da dediğiniz gibi bende de tansiyon düşmesi var. Onun dışında bişey yok şükür☺️ Eğer çok kotuyseniz Prilam i kullanabilirsiniz.