Huzur_2 Merhaba ben de 17. haftamdayim. İki kolesterol de yüksek çıktı bende. Ama ne kendi doktorum ne sağlık ocağındaki doktor çok önemsemedi açıkçası. Hamilelerde kolesterol yüksekliği normal kabul ediliyormuş. Değerinin çok çok üstündeyse en azından sağlık ocağıyla görüşün derim. 💐