38.haftamdayım hiç belirti yok nasıl doğurcam bilmiyorum ilk gebeliğim şu son 3 gündür sağ tarafımda sürekli ve taş gibi lavaboya otururken bile göğsüme batıyor bu normal mi bilmiyorum ama doğurmak istiyorum artık sizde son durumlar ne nasıl gelecek bu bebişler ben çok heyecanlıyım sabırsızım doğsun istiyorum artık