Kızlar Çarşamba sezaryenm vardı iptal oldu covid pozitif çıkınca en son Pazartesi muayene oldum bebeğim iyi midir korkuyorum doktoruma sordum muayene durumunu cevap bile vermiyor 🥺38+6 haftalığım Pazar günü karantina bitiyor Pazartesi test vercem bu durumda olan var mı muayene gittiniz mi yoksa beklediniz mi tabikide kimseyi tehlikeli atmakta istemem ama böyle covidli hamilere özel bir muayene olsaymış keşke 🥺