Aozgek Merhaba detaylıya girdim bir sorun oldugunu söylemedi ama dün kontrolümde doktorum suyun biraz fazla dikkat et dedi şeker yüklemesine gerek duymadı iyi şekerin dedi nasıl dikkat edicem şekerden de şüphelenmedi
Egesr Aozgek su fazlalığı şeker ya da yüksek tansiyona sebep olabiliyor açlık tokluk kan şekeri yapıldı mı şekerinin değerlerine göre mi bunu söyledi doktorun
Dudu_123 Aozgek burda birkaç postta okuduğuma göre aşırı tatlı şeyler , karbonhidratlı besinler , paketli yiyecekler suyu arttırıyormuş doktorunuz daha iyi bilir tabi bir daha ki kontrolünüze kadar biraz dikkat edin düzelir belki su seviyeniz
Aozgek Egesr hayır ultrasonda rutin kontrolde biraz fazla dikkat et dedi. Son hafta cok reçel tatlı yedim ondan mı acaba.. Tansiyonm 8/4 9/5 yükselmez hiç.