Kızlar güzel bir hocamızdan dinlediğim kadarıyla çocuklarınıza 3. İsim koyun ama bunu sadece eşiniz ve siz bilin. 3. Kişi bilmesin. Kulağına ezanı babası okusun söylesin diyordu. Hikmeti ise biliyorsunuz artık herkes tövbe estağfurullah büyü sihir ile uğraşır olmuş yuva yıkmak için kıskanıp hastalık vermek için. Allah bizi böylelerinden korusun. Büyülerde tam isim bilinmezse büyü tutmaz. 3. Ismi kimse bilmezse sıkıntı olmaz. Hatta unutma olasılığınıza karşı deftere kağıda yazıp saklayın. Ben öyle yapacağım.