Derininannesi_ Günaydın hanımlar 🌸 İki gündür ellerim ayaklarım cok şiş bu durumu yaşayan varmı ? Doktora görünmem gerekir mi sizce ? 26+1 deyim
Morprenses Derininannesi_ doktorum bacaklarına çıkarsa tansiyondur diyordu aile hekimine tansiyon ölçtürün isterseniz . Bacaklarınıza(bileklerin üstünden itibaren) parmakla baskı yapın izi çukur olarak kalırsa zehirlenme oluyormus yoksa normal diyordu
Morprenses Derininannesi_ ödem olması normal yani kişisel farklılık olabiliyor benim de çok erken başlamıştı. Açık havada yürüyüş öneririm 🌸
Derininannesi_ Morprenses aksam biraz yürürüm inşallah bende hareketsizlikten oldugunu düşünüyorum bu hafta az hareket ettim