___Busra___ Kızlar 17 haftalık gebeyim göbek deliğimin civarlarında kılıftılar hissediyorum 2 gündür ama doktorlar ultrasonda daha aşağıdan bakıyorlar bu yüzden kafam karıştı sizce hissettiklerim bebek hareketimi?
Mocuzemiz Derininannesi_ selam 14 hafta qarniniz ne zamandan cikdi bende yumsuwaq karnim 14 hafta sizde nasil
___Busra___ Mocuzemiz 17. Haftamdayım 4kilo verdim şimdiye bulantılarım çok fazlaydı çok bi karnım yok yeni yeni çok hafif belli olmaya başladı bilmeyen 1 2 kilo aldın zanneder
Melek-06 Bende 19. Haftada birkaç tekme yedim😁 ama benim bebeğim ters duruyormuş başı yukarda o yüzden kasıklarıma doğru hisetim
Happymoms 23 haftalığız bizde hala hareketlerini hissedemiyorum bir sıkıntı olabilir mi acaba ilk hamileliğim