Mery94 bende geçen haftalarda çok kötü öksürükle covid testi verdim negatif çıktı sonra öksürükten duramiyrdum göğsünden hırıltı geliyrdu iki gün snra acile gittim enfeksiyon çıktı tekrar covid testi istediler o da negatifdi ilaç vermedi gargara verdi boğaz için ben onu almadım ertesi gün dahiliye doktoruma gittim antibiyotik verdi 600 mg 5 gün kullandım kontrlde geçmişti şükür dizinde geçer inşallah