EsenPelin Kızlar ayıp olcak ama hepımız anne adayıyız burada yerdeki tuvaleti kullanabılıyor musunuz ben artık hıc egılemıyorum
Laayla EsenPelin benim bi tanıdığım vardı bu hastalar için sandalyeli lazımlık tarzında bi şey var onu kullanmıştı oturarak gerçekleştiriyosun sonra çıkarıp temizliyorsun kullanış açısından zahmetli ama en azından daha konforlu
Elifdilara EsenPelin ben 32haftaligim hala kullaniyorum ama kafamda soru isarerleri yok degil. Epey baski hissediyorum
Bisaniye EsenPelin işyerinde mecbur kullanıyorum klozet yok. Daha doğrusu klozeti kat görevlisi kadın kapattırıp dolap yaptırdı. Her wcye girdiğimde sayıyorum kadına içimden çünkü eğilirken zorlanıyorum. Artık dayanıcam 10 hafta daha
dphnln EsenPelin 28.haftadayım mecbur kalmadıkça kullanmıyorum ama bir zararı olduğunu da düşünmüyorum açılcası. Annelerimiz anneannelerimiz hep alaturka kullanmış. Bizim nesil şanslı. ☺️
eminergunn Ben bazen bilinçli gidiyorum 30haftalıgım sonucta eskiler hep gitmiş bence doğum için kolaylaştırıcı etken biraz zor oluyor ama orası gerçek
Marisol Bana da çok zor geliyor ama mecbur kaldığım zaman parmak ucunda durur gibi yapıyorum :) Gebelik okulu hemşiremiz oturarak işeyin diye söylemişti. Çömelme hareketi yaparak kasları çalıştırmak için...
Ayvaaaaaa Bende 30.haftamdayım annemlerin evinde alaturka kullanıyorum bilerek, eskiden doğum yapmak daha kolaymış nenelerimizin maşallahı var. Hep çömelmekten eğilmekten
Laayla Duamm valla dediğim kişi ikiz gebelikten dolayı düşük ve erken doğum riski de epey yüksek olunca katlandı doğum yapana kadar
sudamlasi EsenPelin alaturka tuvalet e gitmeye çalışıyorum daha çok ama kalkarken kasıklarımda acı oluyo bazen klozeti kullanıyorum.
kckynssna 31. Haftamdayım hep alaturka kullandım hala da kullanıyorum aşırı bi zorluğu olmuyor ama eskisi gibi rahatta değilim 😁
fatos2404 EsenPelin 24+6'dayız gidiyorum evimde klozet olmasına rağmen bir mani çıkmazsa sonuna kadar da onu kullanmayı düşünüyorum çünkü doğumu kokaylaştırdığına inanıyorum ben, tabi bu benim şahsi fikrim.. 🙏💕
Nuraysrl Doğumdan sonra nasıl kullanılacak o tuvaletler peki arkadaşlar benimde var ben hep doğumdan sonra nasıl olacak diye düşünüyorum 🙄
Kbra_snvr Bende genellikle alaturka kullanıyorum ama özellikle çok sikistigimda oraya yapınca kalktığımda kasiklarimda çok kötü bi acı oluyo nedense.klozette yaptığımda olmuyo aynı aci