Esras88 Mihrimahinannesi ful sancı kasılma çıkmış kaç haftalık? dünde ben girdim benim aynı böyleydi dalga 100 e yükselmişti alttaki çizgiler üsttekiler bebeğin kap stışı zaten doktorum nst de kasılmalar olmuş sancın olmuş dedi 36+5 di dün
Mihrimahinannesi Rukiyes Esras88 gebe_ebe Doktorum daha görmedi bekliyorum birazdan gireceğim içeri. Sancım yok hissetmiyorum yani ben 39+1 haftalığım şuan. Ay hissetsem de bi an önce doğursam 🤭😄
gebe_ebe Kalp atışı çok güzel, sancın da düzensiz çıkmış sanki prob kaymış gibi, doktor görmedi mi nst yi
Mihrimahinannesi Nnurdan doktorum bişey demedi sadece sancın çıkmış dedi o kadar. bugün o kadar yoğundu ki. Devlet olunca böyle oluyo sinir oluyorum.