Mutlulugum Arkadaşlar, 6 gün önce kabızlık için acile gittim, popoma ilaç koydular ve rahatlıkla yapmıştım toiletimi. 6gün sonra bugün ve dün yine yapamıyorum. Çok acı çekiyorum. Ablam falan 1-2 kaşık zeytinyağı içtiğinde hemen yapabiliyor. Bende neden ise yaramıyor ???? Herkes zeytinyağı iç diyor ama faydası yok.
GamzeCan Mutlulugum çok geçmiş olsunn🤷🏻♀️ Bende süt içtiğimde rahat rahat tuvalete gidebiliyorumm siz süt içiyomusunuzz
Mesude112 Kayısı suyunu , kuru kayısıyı sıcak suyla içmeyi, haşlanmış mısır yiyip üstüne su içmeyi deneyin bendede oluyor bunlardan yapıyorum