meli8921 19+4 haftalık gebeyim doktorumu değiştirecem,ama doktor bulmakta zorlanıyorum.Diyarbakır da Hem hastane hemde doktoru iyi güleryüzlü ilgili olan var mı ?(memorial hariç) ilk hamileliğim çok tedirginim normal doğum yapmayı düşünüyorum ****
Lyll Neden memorial hariç? Ben oraya gidiyorum memnunum merakımdan soruyorum. Dünya doğum da Ömer Yalınkaya var o da çok iyi bir doktor
meli8921 Lyll orda bir kaç doktor var önerilen arkadaşlarımın gittiği hani bulamazsam başka onlara giderim kötü olduğundan değil ☺️