Merhaba ben de aynı haftada aynı vaziyetteyim. Her sabah kalkıp duş alıyorum. Burnum boğazım falan açılıyor. Tarçın Elma portakal limon ayva dilimleyip kaynatıp kendime çay yapıyorum. Akşam yemeklerin yanına doğal antibiyotik olsun diye soğan salatası yapıyorum. Yüzümü Kettle buharına tutup ağızdan ve burundan soluyorum. Çok rahatlatıyor.
Boğazımı sirkeli su ile gargara yaptım ama galiba tahriş etti ve öksürüğü arttırdı. Bunu tavsiye edemiyorum.