Glsn18 Haftanın içindeyim her gün adet olacakmışım gibi agrilarim oluyor kasiklarda sızı oluyor doktorlar normal diyorlar kistten dolayı da olur diyorlar ama çok korkuyorum bebeğime bişey olacak diye 😔
Ekilemradahuc Glsn18 normal benimde oldu çok şiddetli oluyosa onu bilemem ama adet ağrısı gibi hafif sızı olabiliyo
Eymensmom35 Glsn18 yok canım gazdır bende doktoruma onu söyledim böbreklere yanlara heryere baktı sorun yoktu şükür bebek asagıda daha yukarıya cıkacakmış öyle demişti
Nihal-7 Glsn18 benimde 10.haftama kadar genelde her gün kasık ağrım oluyordu bebiş tutunduğu içinmiş sonra doktorum magnezyum a başlatmıştı çok iyi gelmişti ara ara ağrım oluyordu 🤗
Glsn18 Nihal-7 magnezyum mu bende bi sorarım çok teşekkür ederim kötü bişey olmasında her acıya dayanırım 🤲🏻