Merhabalar herkese,
Bir konuda fikir almak istiyorum. 45 gün önce suni sancıyla başlatılan normal doğum yaptım. Doğum sonrası dikişler iyileştikten sonra doktor bir bölgede iç dokunun dışta kaldığını söyledi. Yani dikerken bu şekilde dikmişler. Zaten zor bir doğumdu çok fazla dikişim vardı ve şimdi de bunun acısını çekiyorum. Doktor bu dokuyu aldırmam gerektiğini kendiliğinden iyileşmesini beklersem yıllar alabileceğini ifade etti. Lokal anestezi uygulayarak alınacakmış.
Doktor bazen bu şekilde olabiliyor dedi ama ne ben ne de çevremde böyle bir durum yaşayan olmadı. Ebe bir tanıdığıma sordum ben hiç böyle bi vaka görmedim dedi. Bu şekilde bir durum başına gelen ya da duyan var mı aranızda? Fikirlerinize ihtiyacım var..