badeninannesiii Geçenlerde bir iki damla kanamam olmuştu. Rahim ağzında polip varmış , onu aldılar. 1 hafta sonra sonuç çıkacakmış. Olumsuz bir durum yaşayan oldu mu
Aycha badeninannesiii Merhaba, Geçmiş olsun. Benim de rahim ağzında polipim var. Polip, muayene odasında lokal anestezi ile mi alındı yoksa ameliyathane de mi? Çok ağrınız oldu mu ve ne kadar ücret ödediniz acaba?
Fadimee5 badeninannesiii bende 29 haftalığım rahim ağzında polip var benimde yarım santim kadar doktor bebek biraz daha büyüsün öyle alalım dedi devamlı kanamam oluyordu
badeninannesiii Aycha Normalde farklı bir yere yönlendirip orda alınıyormuş. Ücreti de gecen yıl 4500 tlymiş. Ama benim doktorum çok iyi biri kendi aldı, normalde ücretli ama ben aldım . Sadece patolojiye gönderme ücreti ödeyeceksiniz dedi. 5 dakikalık şey için o kadar para vermeyin dedi. Patolojiye göndermek icinde 194 TL aldı özel hastane.
Aycha badeninannesiii Doktorunuza bravo, ne kadar anlayışlı, iyi niyetliymiş, sağ olsun. Allah her konuda, herkesi iyilerle karşılaştırsın. Size de tekrardan çok geçmiş olsun, Allah acil şifa versin.
badeninannesiii Fadimee5 benim de 4-5 cm civarındaydı. Bence aldırın ben 12. Haftamda aldırdım. Çok kötü etkileri olabiliyormuş bazen , Allah korusun.
Fadimee5 badeninannesiii yarım santim Bi sıkıntı olmaz dediler ama bilmiyorum kanamam oluyor doktor da bebek biraz daha büyüsün öyle alalım dedi nasıl olacak bilmiyorum
badeninannesiii Fadimee5 Evet doktor eğer farketmeseydik yine kanama yapacaktı dedi. İnşallah en kısa zamanda Allah size de şifa versin