ayse29 benım akrabamda ilk cocugunu normal ikinciyi sezeryan dogurdu. İlkin de normal doğumda çıkıs bolgesne okadar kesik atmıslarkı cok dikişi vardı ıkı uc hafta oturamadı tuvaletr gıdınce aglıyordu. Ikıncı sezeryan oldu. Onda da dıkış olmasına ragmen ıkıncı gundem normal oturup yemeğını yiyordu cok ilginc ama. Bünyeye göre normal ve sezeryan etkısı degısıyor bence