vesilece çalışmayı çok istiyordum aşırı hemde eltim yeni doğum yaptı ve doğum yapmadan önce kayınvalidem kızın psikolojisini bozdu çocuk ilk benim kokumu alacak sen çirkinsin sana benzemesin bana benzesin diğer en büyük eltim diyor ben çalışıyordum işten gelince çocuğu tüm gün koynunda tuttuğu için onun kokusunu alıyor ve beni istemiyordu çok kötü şeyler o yüzden bende rahat değilim çalışırsam daha 5 aylık bebeği bırakıp gelemem çok yıpranırım Rabbim hepimize dayanma gücünü versin inşallah , sorunsuz bir gebelik nasip eder