[silindi] benimde aynı olmuştu canım, cumartesiye geliyordu 32+0 .Mecbur pazartesi aldım. Sıkıntı olmaz çünkü aynı raporda izne ayrılacağı tarih olarak 37.hafta yazıyor ya onu da hafatasonu veremeyeceği için pazartesiden yazıyor sistem.Bende öyle oldu