Tanemveannesi_ Kızlar günaydın 19+1 oldum dün gece şiddetli bir şekilde karın ağrım vardı sanki karnımın içini yirtiyorlar neden olduğunu anlayamadım nefes alırken bile acıdı resmen yaşayan var mı böyle bir durum (ben karnım genişleyecek ondan mı ki diye düşündüm 🥺)
Gizemmiis O haftlar da bu tarz şeyler oluyor sanırkkmubende de olmuştu ama sonra geçti,devam ederse mutlaka doktoruna danış bazen idrar yolu enfeksiyonu olabiliyomuş
Ruhsar Bende de bir kaç defa oldu aynı haftalarda. Sanki karnımın sağ tarafı yırtılıyormuş gibi bir sancı hissettim uykumdan uyandırmıştı.
Tanemveannesi_ Ruhsar aynı şekilde karnım yirtiliyor sandım canım çıktı resmen ama şuan yok çok şükür 🥰