Esractl Liya ismi sizce nasıl ? Anlamı Sabırlı, Sabrın en iyisi, sabrın en güzeli, en sabırlı” Zor şartlarda olan bir bebek o yüzden anlamı bizim için çok değerli 🙏🏻
gizem3435 Esractl ben çok beğendim. Eğer bir gün bir kız çocuğum olursa koyacağım isimler arasında ☺️
Mucizemiizz Esractl bende en basindan beri liya istiyordum aynen bizimkide cok zor sartlarda oldu anlami guzel oldugu icin istedik ama bir kac yerde sudan uzak kurak yer.Yahudulerin Tanrisi olarak rastladm.o yuzdn hevesim kirildi