Merhaba arkadaşlar benim gebeliğim suan cok farklı sanırım var mı yokmu belli degil 4. Hafta diye biliyorum bi önceki doktorun söylediğine göre ama beta yavaş yükseliyor doktor altta muayene yaptı bişi görünmüyor dedi yaşayan varmı gerçekten olmadığı içinmi görünmüyor erken olduğu içinmi