Anne88 valla çokta memnun kalmamıştım hani tamam bilgili biri ama pek detaylı bakıp anlatmadı bebeğimin kilosu 1800 iken 1600 çıktı o haftada çok azdı kilosu olabiliyor dedi tabi ben rahat edemedim o gün özele işinin ehli birine gittim çünkü korktum çocukta gerilik vardır diye meğer 1800 müş kilosu gerilik yoktu çok şükür 🙏 oranın en iyi doktoru tartışmasız Adnan şar çok kibar çok naif bişey sordunmu bıkmadan cevaplar randevu buldukça Adnan şar a gitmeni tavsiye ederim. Ben can tercana tam çocuğun kilosu niye böyle diye sorucak ken odaya 10 kadın birden girdi aklımdaki hiç bir soruyu sormadan gönderdi beni