Denizekrek Kızlar merhaba sabaha karşı sol karın bölgemde çok şiddetli karın agrısı ile uyandım bi süre sürdü sebebi nedir sizce kötü bişey yoktur umarım 16 haftalık hamileyim
Deletedmom5545 Denizekrek benimde 17. Haftalar da çok ağrıyordu Doktoruma gittiğim zaman sol bazen sağ karnımın çok ağrıdığını söyledim Doktorum da rahmin yukarı çıktığı için normal olduğunu söyledi
Ozum12 Denizekrek benimde sol tarafta karın ara ara giren sancılar var önceden sorduğumda doktorum kanama olmadığı sürece normal demişti o zamanlar 5 haftalık falandık şimdi 9 dayız dahada arttı gibi hissediyorum ani ani kramp şeklinde vuruyor
Papatya58 Benimde oluyor canım. Sanırım üstüne yatmaktan ya da üşüttük. Pazartesi randevum var soracağım doktora.
Denizekrek Papatya58 bende Pazartesi gidicem telaş yapıyorum böyle şeyler olunca agrı şiddetli olunca bide
Papatya58 Denizekrek bende aynı şekilde telaşlıyım. Beline otururken yastık koy destek al. Kalkarken de dikkat etmiyoruz bazen ani hareket yapiyoruz ondan da olabilir.
Denizekrek Papatya58 gece yarısı oldu agrım nedenini bilmiyorum bi anda uyku halindeyken bi müddette devam etti
Papatya58 Denizekrek evet canım genelde öyle oluyor maalesef. Sanırım yatış pozisyonda yanlışlık oluyor. Pazartesi sorarım doktora