Kızlar bugün itibariyle 4. ayıma girdim hamile kaldığımda 61 kiloydum bi ara 60 a düştüm şu an yine 61 kiloyum hiç kilo almadım yemeklerden yemeye çalışıyorum ama iştahsızlığım çok fazla. Bebeğime bi zararı olur mu ya da gelişiminde bi aksama olur mu diye çok korkuyorum. Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı acaba?