Drya13 hayırlısı olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏 ben gebe olduğumu bilmiyordum Ankara -İstanbul kendi arabamızla gidip gelmiştik eşimle .Akraba ziyareti gezme tozma derken Ankara’ya eve geldim 2 gün sonra 5 haftalık gebe olduğumu öğrendim düşük riskim vardı Protestan iğne ve fitil kullandım 12. Haftaya kadar .Doktorum bir dahada bir yere gitmiyorsun dedi 23. Haftadayız kıpırdayamadım bir yere 🙈Bence doktoruna sormalısın en doğru yönlendirmeyi senin ve bebeğin durumuna göre yapıyorlar .