Seymac İyi akşamlar kızlar 10 gündür adet olmadım test yapıyorum negatif yaşayanınız varmı göğüslerim hassas karnım agriyor belim agriyor arada yanıma agri giriyor SİZCE!
Btlsa Seymac benim 13. Gün gecikmemde kanda pozitif çıkmıştı 76 ydı değerim. Baya geç döllenmeymiş. Sizin de öyle olabilir. 13 güne kadar kan da idrar da negatifti
Mom-0 en dogru sonuçu kandan öğrenebilirsiniz bi kan verin isterseniz . Bağzi durumlarda mevsimsel ve streslede alakali olabiliyor. Benim stresten 2 ay gecikmisti
Mom-0 Seymac test yaptinizmi ? Bence yarin bir test yapin. İnş. Güzel haberler alirsiniz 🤲 stres yapmamaya calisin çok etkiliyor cünki.
Aslylmz Ben 11. Gün silik çizgi görmüştüm geç döllenmeyle olmuş hcg 32 ydi henüz belki öyledir canım Allah gönlüne göre versin 🙏🏻