Canım benimde ilk gebelıgım 38 haftayı yaptığım hazırlıkları soyle anlatım beşik olarak sadece hamak tarzında onlardan al cocuk 1 2 yasına kullanıyor dıgerlerı ınan cok gereksiz ve pahalı sonra anne bebek bakım cantası aldım ve bebegın dogum zamanı kullanaacagı herseyı ıcıne dizdim bez, ıslak mendil, emzirme önluğu, takım hastane cıkısı 2 adet, agız mendili, krem, alkali su, kendim için ise kucuk bir valize 2 adet lohusa takımı, ıslak mendil, ıc camasırı, emzirme sutyeni, terlik, kolonya, ve nescafe agrıları olunca ıcmek ıcın