Nesrin-57 ben 40-45 arası şırıngayla besledim bebeğimi , memeyi ağzına sokunca sanki zehir vermişsin gibi çığlık kıyamet ağlıyodu , sarılık 1 ay geçmedi anne sütü +mama olarak devam ettik ama hiç biberon vermedik hep şırınga devam ettik , sonra 40 günlük olup sarılık sorunumuz geçince biraz aç bıraktık zar zor aldı , ama yine 1 ay kadar psikolojisine bağlı olarak retler yaşadık, ama ben hiç yılmadım hep teklif ettim vs sonra alıştı ve tam 2 sene sadece emzirdim , emzirdikçe de süt çoğaldı mamayı bıraktık , zaten insan sütü sağarken hiç bi bağ kuramadığı için süt artmıyo bence bi garip hissediyosun 🥺 tam 1 ay boyunca da ağladım kendimi suçladım , biberon versek alırmıydı göğsümü bilmiyorum ama inanın çok uğraştık , bazı bebekler gerçekten çok inatçı oluyor 🥺yazıkkk bizeeee