Bu aralar her gece yoklar oldular bunalttılar beni aklımda sürekli kötü düşünceler ve fenalaşacak hissi bıktım bu psikolojiden ya ne kötü şeyler yaşadım hiç birinde böyle şeyler geçmedi aklımdan resmen beynimle kafa tutamıyorum çok zor gerçekten olanlar nasıl çare buldunuz pasiflora şurubu iyi geliyo diyenler falan duydum ama bilemedim