İkizlerime 34+4 de doğum yaptım
🥰 kontrolüm vardı 02.02 tarihinde hemen doğuma aldılar. Saat 2 de de dünyaya merhaba dediler güzel kizlarim . Fakat küçük oldukları için solunum yolunda sıkıntı varmış kuveze aldılar. Dua edin bir an önce kucağıma almak istiyorum… Süt sağmak için pompa aldım ama emmediklerini için çıkmıyor mecbur elimle sağıyorum.. sütü arttirmak için neler yapabilirim ?? Sorunuz varsa alabilirim.. 😌