Medipol Esenler Hastanesinde Tuğba Kılık hanımla doğım yaptım.Doktorum 2şubat çarşamba için hastaneye yatış verdi.Sabah erkenden hastaneye geldik.Bütün tahlller tetkikler yapıldıktan sonra annemle birlikte doğumhane katına çıktık ve suni sancı ile başladık serüvene.Önce serum ve ftil verildi.Biraz zaman sonra açıklığıma bakıldı açıklığım 3cm di.Sonra serumla suni sancı verilmeye başlandı 1saat sonra 4 cm olmuştu açıklığım 1saat daha bekledik açıklık ilerlemeyince doktorum suyumu patlattı.Sonra her saat kontrol edildi nst ye bağlandım bebekte takip edildi ve akşama doğru artık açıklığım 8cm olmuştu fakat bebeğin başı bir türlü aşağı inmiyordu.Sabah hastaneye yatışım yapıldığından beri bir an olsun oturmadım hep annemle birlikte yürüyüş yaptık ve her sancı geldiğinde çömelip ıkındım.Derken artık gece oldu doğumhanede kimse kalmadı ve ben tükenmiştim, ne bacaklsrımda ne dizlerimde derman kalmamıştı.Doktorum 3seçenek sundu
Ya hemen sezeryan, ya yükseltilerek sabaha kadar suni olmazsa sezeryan, yada sabaha kadar dinlenicektim sabah tekrar suni denenicekti ve olmazsa sezeryan.Ben de sabaha kadar suniyi denemeye devam edelim olmazsa sezeryan dedi.Doktor hanım 1saat doz yükseltip kontrol sonraki 1saat yine doz yükseltip kontrol dedi ama biz 3saat daha denedik artık ne takatim ne mecalim nede şnancım kalmamıştı.Ebeler hemşireler ve doktor elinden geleni yaptın olmuyor sezeryana dönelim diyince bende hemen kabul ettim çünkü artık gücüm kalmamıştı.Hemen spinal sezeryana girdik.O narkozun etkisiyle öyle rahatladım ki ohh dedim ve ne çekiştirme ne başka bir şey ne spinal iğnesi hiç bir şey hissetmedim.Hatta ameliyat boyunca hep uyudum.
Bebeğimşn sesiyle uyanıp onu öpüp koklayıp o gdnce uyumaya devam ettim.Sezeryanda korkan biri olarak söylüyorum spinal anestezi ile sezeryan çok güzel ve çok rahat.İlk an kalkmak zor gibi gelyor ama yürüdükce açılıyorsunuz bence çok güzel bir tecrübe oldu.
Bebeğimin bir türlü doğamama sebebi koca kafalı bir tombikyus olmasıymış.😂Kafa ölçüsü 38cm kilosu 4.200 boyu ise 53 cm🧿🧿🧿
Doktorum ebeler hepsi seninkinin neden inmediğini şimdi anladık dediler.Ve her kez bebeğimin koca yanaklsrını tekrar görmeye geldi 😂😂😂😂
Doğumum 17saatlik sancılı bir süreçti evet ama kızıma kavuştuktan sonra tüm acılsrım silindi gitti.O kadar güzel ki kokusu.Rabbim evladını bekleyen evlat hasretiyle yanan her keze hayırlısıyla bu sevinci yaşatsın inşallah.