Melikesylan bende hamileliğimin başından beri çok rahatım gebeliğimi öğrenmeden önce 2 kez kısa süreli bas dönmem olmuştu sadece 17 haftalık olduk çok şükür aynı devam ediyoruz sadece bel agrım oluyor doktorum 7 haftalık olduğumda belirtiler başlayabilir bu iyi bir şey ama olmazsa da kötü bir durum demek değil demişti sizde benim gibi şanslısınız :) Beni kim görse hiç hamile gibi değilsin diyor yerimde de durmam hiç