Hayat2022 Herding_1433 canım size kız erkek bebek tutma taktigi adetten hemen sonra hatta ilk 10 gün içinde hamile kaldıysanız bebişiniz kızdır.adetten 10 gün sonra ilişkiye başlarsanz bebeğiniz tutarsa erkektir yüzde 100 doğrudur annemin söylediği ve denediği herkes de tutmuştur
Hayat2022 Meltemkrkmz canım adetten hemen sonra hamile kalırsan kız olur adet bittikten sonra ilk 10 günü degerlendir o günler de bebek tutarsa kız oluyor
Brsss Hayat2022 gebelik tamamen yumurtlamayla ilgili bir durum herkesin yumurtlama tarihi farklı kadın 10 gün içinde değilde 15 20 gün içinde yumurtluyorsa ve 10. gün cinsiyet için ilişki olursa gebelik olmaz zaten 🤷♀️ Ben 13. Gün hamile kaldım tek ilişkide ve kızım olacak sizin ki denk gelmiştir lütfen böyle şeylere inanmayın hepimizin kaderi önceden yazıldı kızımız mı oğlumuz mu olacağı doğduğumuz günden beri belli ve bunu sadece Allah biliyor bu şekilde kaderi kimse değiştiremez
Busssd Hayat2022 Yuzde yuz olsaydi tum tup bebekler kız olurdu 🙈 Nasip bu isler ve bilimsel olarak da cinsiyeti erkek kromozomu belirliyor
Hayat2022 Zynp44 valla canım 2 ablam bu şekilde 3 olan dogurdu arkadaşımın ablası 2 kızı var 3.üzere oğlan dogurdu misal ilk 10 gün yaptın sonra hiç yapmadın diyelim hamilesin net kızdır .yumurtlama da denk gelmeli tabi inan örnek çok olmasa bende inanmazdm
Meryy10 Benim adetim bittikten hemen 10 gün içinde denedim tuttu ve erkekti şimdi ikşnciye hamileyim daha cinsiyet belli değil 😂
Hayat2022 Meryy10 ozaman yumurtlaman oralara denk gelmiştir canım adet bitti 10 gün yaptın sonra hiç denemedim mi birdaha bu önemli detay
Meryy10 Hayat2022 yok denemedim canım eşim asker benşm görevdeydi onu görmeye gitmiştim o zaman olmuş bende şaşırdım adetim bitti 6 gün sonra yanına gitmiştim
Htccprz Hayat2022 adet bitiminde ilk 5 gün yapılırsa erkek kalan günler kız yumurtlamaya 1 gün kala ya da tam yumurtlama günü erkek kalan günler kız tıbbi açıklaması bike var bazı doktorların onayladığı,hatta dini bir yönu bile vardi kim erkek evlat isterse eşi adetten kesilince ilişkiye girsin benzeri bir söz.istisnai durumlar da söz konusu tabii 🤷♀️🙂
Hmyrrr Hayat2022 benim tam yumurtlama günü tuttu o zaman bu mantıkla erkek mı olması gerekiyor? 1 haftaya öğreneceğim yazarım
Hayat2022 Brsss lafı nasıl anlıyorsunuz acaba tabiki yumurtlama olmazsa bebek olmaz adetten sonra ilk 10 gün denedin olmadı ya zaten yumurtlama da denk gelmemiş demek tutmaz .Benm söylediğim seyi annem kimse söylediyse erkek oldu oda doktordan aldı bu bilgiyi demekki dogru tutma orani daha düşük .Gir İnternete dinle bi çok doktor kız erkek kimse bilemez derken kimi doktor bh belirlenebilir diyor az araştır
Hayat2022 Busssd aynen erkek belirler zaten ama misal erkek le gün içinde çok ilişkiye giriünce de kız tautarmş.
sdymtl Bana saçma geldi. Cinsiyeti erkek belirliyor. O spermde x kromozomu mu baskın y mi ona göre belirlenir cinsiyet. Kadınla, adetiyle, yumurtasıyla alakası yok.
ElfErk sdymtl cinsiyeti erkek belirliyor olsa da kadın vücuduyla da çok alakası var.. o an ki ortamın asidik ya da bazik düzeyinin yüksekliğine göre kadın vücudu seçiyormuş hangisini kabul edeceğini 🌸
3cocukannesii Hayat2022 3.çocuğuma hamileyim üçüne de atetten hemen sonra hamile kaldım 3,ü de oğlan 🙃bence hiç Bi ilgisi yok