kbra-gngor 6. Haftaya kadar görülmemesi normal kabul ediliyor eğer alttan muayene yaptırmadıysan canım. Ben hep alttan muayene yaptırırdım ufak göründüğünden ve net olması için. Kalbini ben 7+4te dinledim 6. Haftada sesi gelmiyordu. Eğer 7. Haftan dolduysa ve bebeğin kalbini duymadıysan sorun var demektir zaten belli bir atış hızı var kalbinin bi terslik var ise doktorun söyler